maandag 24 april 2017

De laatste taart uit mijn oven?

Deze taart was een lastige. 


Ten eerste omdat mijn oven kuren begon te krijgen. Hij wilde niet warm worden, normaal gesproken gaat dat in maximaal 10 minuten, en nu na een uur nog steeds niet goed warm. Toch maar de taart erin gezet, dan maar langer dan normaal. Ik was benieuwd of hij wel gaar zou worden. Met doorsnijden bleek dat het met de taart wel goed gekomen is, gelukkig. Maar waarschijnlijk is het wel een van de laatste exemplaren uit mijn oven... 

Na het doorsnijden heb ik de taart gevuld met een heerlijke chocoladeganache en een laagje rode vruchtenjam, en er een laagje botercrème omheen gesmeerd. 
Maar toen de buitenkant... de moeder van de jarige had me wel wat punten gegeven, hij wordt 8 jaar, houdt van Lego nexo knights en Batman, lezen is moeilijk en hij is om de haverklap zijn bril kwijt.


Nu zijn die eerste twee onderwerpen op een taart leuk voor de jarige, de laatste twee natuurlijk minder. Ik heb ze op de taart verwerkt met een knipoog, hopelijk kan hij erom lachen...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten